Du er ikke logget på! (Log på her eller søg om medlemskab her!)

Vanilla 1.1.8 er et produkt af Lussumo. Mere Information: Dokumentation, Community Support.

•  
      CommentAuthorMVH
    • CommentTime13 Jun 2011

Hej,
    Tidligere var det mest natsommerfugle jeg var fanget af, men nu har dagsommerfuglefeberen for alvor ramt mig, efter jeg igår fangede en machaon på Melby Overdrev i NEZ. Jeg ville høre om der er nogen af jer andre samlere, der har nogle dyr, som I enten har mange af eller er grimme, og som I mener, I godt kan undvære et par af. Efterhånden er der jo (desværre) en del arter i Danmark, som enten er uddøde, er fredede, eller som simpelthen ikke tåler indsamling særligt godt. Jeg vil naturligvis betale for forsendelse. Det er mest danske dyr jeg søger, men svenske, tyske eller dyr fra andre nabolande modtages også med stor tak. Jeg har ikke særligt mange arter selv, så bare kom med nogle bud. I er mere end velkomne til at kontakte mig på magnus_vest@hotmail.com, eller her i tråden.

Mvh. Magnus
      machaon fra DK.jpg
  1.  
    Hej Magnus,

Jeg skal lige høre om dyrene fx må være fra Sverige? Jeg kan sende dig en mail i så fald.

Se her et par fotos fra i dag - Ryegård Dyrehave. Ja dagsommerfugle er bedst.

Mvh
    Klaus
      aquilonaris.jpg
  2.  
    .. mere
      aquilonaris2.jpg
    •  
      CommentAuthorMVH
    • CommentTime15 Jun 2011

Hej Klaus,
    Jaja, dyr fra nabolande som f.eks Sverige er helt perfekt! Og svenske dyr minder jo end del om danske. Du er mere end velkommen til at sende mig en mail. Smukke aquilonaris'er!!

Mvh. Magnus