Du er ikke logget på! (Log på her eller søg om medlemskab her!)

Vanilla 1.1.8 er et produkt af Lussumo. Mere Information: Dokumentation, Community Support.

• CommentAuthorPinny
    • CommentTime11 Jul 2014

Der fløj en sommerfugl ind, og først troede jeg, det var en nældens takvinge, (de er slemme til at flyve ind)- i omrids kunne den ligne lidt- men den have to små "huller" på hver bagvinge og en på hver af de øverste. Farven var brunlig lidt falmetagtigt. Er det græsrandøje? Eller bare noget randøje?

Ja ja: Billede- men den sad i vinduet, så det var håbløst (modlys). Og virkede ikke slidt.

Mvh
    Tine
    • CommentAuthorPinny
    • CommentTime11 Jul 2014

Med de to "huller" eller "vinduer" (hvad hedder det?! Jeg aner det nemlig ikke), i bagvinerne, så er græsrandøje ude af billedet.

Så en hvad? Hjælp udbedes.

Mvh
    Tine- den fløj ud igen
    • CommentAuthorPinny
    • CommentTime11 Jul 2014

Til gengæld har vi også haft besøg af skovrandøje, den anden dag. Nu jeg lige sad og kikkede "randøjer" på billeder. Så, der kan man bare se. (Min have er en temperet jungle).

Mvh
    Tine- ej det er da lidt sjovt.
    • CommentAuthorPinny
    • CommentTime11 Jul 2014

Og så er de i familie med nældens takvinge (DOOH- lyden af mig, der dunker mig i panden), men det vidste jeg faktisk ikke, og udover nældens, påfugleøje- har vi kun haft den tidsel- eller kirsbær-ting.

Mvh
    Tine- sorry for at spamme-!